dålig update, i know!

hejhej!
ursäkta för den sjuuuuukt dåliga updaten!
men jag hr varken orkat ekr hunnit.
men ja, just nu sitter jag & kollar på norge - danmark.
& norge leder med 23-16
och förut gick ju sverige vidare till final!
riktigt roligt faktiskt
men de får starkt mostånd, för jag tror inte att danmark kan vända när de bara är 9 minuter kvar..
men ja, final-matchen ska jag iaf kolla!
& sverige har all chans i världen att vinna, eftersom de vann mot norge sist de möttes nu i EM!
men idag har jag bara varit i varberg, kolla när laget spela newbody
men de gick inte så bra, förlorade alla tre matcher..
men de kom iaf till steg 3, så jag är jätte nöjd me det!
har inte så mycket mer att skriva, för jag har nog inga planer för ikväll.. orkar inte!
är helt slut efter att ha skrikit som en galning idag :D
avslutar detta inlägget med en låt!
peace out







update: norge vann med 29-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0