some things..

livet är inte alltid en lek.
saker kan gå fel, man kan missuppfatta varandra & allting kan bli annorlunda.
men, oavsett vad som händer.
måste vi komma ihåg att fortsätta kämpa,
jorden går inte under för att du & din bästavän bråkar
för om ni verkligen va så bra vänner, brukar de oftast lösa sig i slutändan!
de handlar bara om att ge de tid & tålamod.
precis som man måste ge livet, tid & tålamod!
annars kommer vi sluta som ngn j*vla surkärring/gubbe
& vem vill de egentligen?
men en sak ni måste lära er är att ta vara på tiden ni får med varandra, uppskatta de allra minsta grejerna!
för att de är tanken som räknas.
så visa den där vännen, att jag finns här för dej i alla lägen!
för när ni väl bråkar kommer hon/han inse vad hon/han förlorar genom att bara bråka med dej.
& tro mej, jag vet hur de känns när en ''bästavän'' hugger dej i ryggen
de kan göra ont för stunden, men sen kommer man på att de egentligen va lika bra
för ingen behöver egentligen falska.


fråga mej inte vad jag skriver, de hänger inte ihop eller något.
men jag kände bara för att skriva lite.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0