vikarie'

hejsan!
som rubriken lyder så har vi vikare just nu, ska egentligen jobba matte men orkar verkligen inte.
helt seg & hungrig, hann inte äta någon frukost..
menmen, de klarar jag!
har inte bloggat på ett par dagar, men har inte orkat för designen har ju varit kaos (som den fortfarande är)
men jag ska be viki fixa den åt mej, hon är grym på't.. inte som mirza, som bloggade i typ tisdags & sa att han skulle fixa den -.-'
aja!
& de är något fel, så kan inte ladda upp bilder på bloggen från skoldatorn.. men jag kan göra de när jag kommer hem, kan nog hitta någon bild på våran datorn där hemma :)
men vi hörs senare då ni också får en bild, men för tillfället får ni två låtar istället!
båda av Cornell Iral Haynes Jr a.k.a Nelly ;)
peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0