inte bloggat på ett par dar..

hej bloggen!
har inte haft tid/ork/lust att blogga dem senaste två-tre dagarna?
men i tisdags så åkte jag med ida och hennes mamma till frölunda torg, ida skulle köpa skor så aa :)
sen sov jag hos henne, eftersom vi ändå hade sovmorgon igår!
sen igår, tränade jag bara och idag ska jag träffa bästavän.
ett tag sen nu..
men a.
imorgon är de fredag, fyf*n va de har gått fort alltså! känns som att det va måndag igår?
ska nog gå och ta mej en kopp oboy, är ju förkyld, ont i halsen och hostar..
seeeeegt att vara de nu på vintern!
men jag överlever nog!
just det, kenza kommer ju till stan imorgon och jag måste ju såklart åka dit! :o
hon kommer till guldfynd typ klockan 3, men är nog inte där för sen klockan 4.
eftersom ida & viktoria, som jag ska dit med, är på ungdomsfullmäktige grej.. men de blir ju kul, ska nog ta ett kort med henne också..
eller kanske inte, med tanke på min näsa -.-'
HAHAHHAHAHA, here comes the rudolf med röda mulen! (dålig humor, jagvet!)
ni får ingen låt eftersom jag tänkte slänga upp lite musiktips senare!
peace out


hahaha!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHA, man, va feta ni är! :D <3<3

2010-12-02 @ 17:04:00
Postat av: VIKTORIA

visst va de kul?! lägg ut bild! :D

hur får du peace smiliesen och hjärtat du hade på barca inlägget? :D

2010-12-03 @ 19:15:44
URL: http://vikzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0