BARCAAAA!

haj bloggen!
hur mår vi idag?
själv kunde jag ju mått bättre, sjukt ont i halsen.. har haft de hela dagen :/
hoppas mamma låter mej stanna hemma imorgon (a)
men de tror jag inte att hon gör.. 
aja, vidare on the subject!
idag har jag inte gjort något speciellt, sjukt skönt när man är lite ''små sjuk''
åkte bara till svingeln & mötte min styvmamma & lämna ett USB minne med massa grejer.. sen åkte jag till stan & köpte en tröja.
bestämde mej för att inte träna idag, eftersom jag inte är på topp & ifall jag tränar kanske de blir sämre
ah, idag är el clasico (real madrid vs. barcelona)
såklart så är ju jag barca-fan, de liksom ligger i blodet ;)
typ alla min farbröder (5st) + pappa & mina två systrar & min bror hejar på barcelona!
så ja :D
tyvärr så har inte jag canal+ :(
men skulle kanske snacka med frida via skype sen & då kan ju hon visa mej matchen. visst är vi smarta? ;)
HAHHAHAH
men nu måste jag jobba på argentina grejen, ska redovisa imorgon & eftersom jag inte gjorde klart den igår så måste jag göra de nu..
peace out

köpte denna tröjan idag! :)

& såhär såg jag ut när jag kom hem från stan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0