TACK AMY!

hej bloggen!
hur mår ni idag?
själv mår jag underbart, de är ju trots allt fredag! :D
just nu lyssnar jag på nicki minaj's nya album, drogar 'blazin'!
helt freaking amazing.
a, och som ni kan se så har amy fixat en header till mej!
även fast min hand ser FETT stor ut, så är den sjukt fin! :D
tacktacktacktack amy!
& nu kan ni även kommentera, som ni inte kunde innan ;)
men a, nu måste jag packa.. ska åka till pappa!
kommer nog inte blogga så mycket, för på lördag ska jag först till kortedala torg med laget & sälja massa & sen drar jag till farmor & farfar och träffar släkten där! sen på söndag blir det upp tidigt, åka till utmark och spela där först, sen till torslanda och spela där borta!
taggad är jag! :D
men ja, måste som sagt packa nu!
vi hörs kanske senare elr på söndag..
peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0