i'm back!

hej bloggen, hur mår ni?
kanske ingen som läser min blogg just nu, men de fixar vi ;)
ja, som rubriken säger så är jag tillbaka..
bloggen med jessica gick bajs, ingen hade lust att blogga längre. men jag kände att jag ändå ville ha ett ställe att liksom skriva av mej, så jag gick tillbaka hit :D
men som sagt, uppdaterar när jag orkar & så.
kanske inte är så ofta, men då ska jag försöka skriva så intressanta inlägg som möjligt, med massa bilder, musik & text!
kanske till och med videoinlägg? ;)
vi får se, vi får se..
men nu ska jag fortsätta kolla på CSI, TTYL

kisses!



p.s; checka in Bryan Massa's blogg, I absolutley love it!
gryyyyyyym musiksmak har han, så gillar ni r'n'b musik ska ni checka in den!
för att komma till den kan ni klicka HÄR, HÄR eller HÄÄÄÄÄÄÄÄR



"don't cry, just say fuck u and smile"

p.s 2; de får inte att ladda upp låtar, men här får ni länken http://www.youtube.com/watch?v=Af1jrqWxsQo&feature=player_embedded#

p.s 3; de är en gaaaaaaaaammal bild! :D





Kommentarer
Postat av: karolina

bra att du fortsätter att blogga ;)

2011-02-17 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0