19/12-10!

tjena bloggän!
hur mår ni idag?
själv mår jag helt okej!
spelat match idag, & de gick ju sådäär.
men ja, man kan inte vinna varje gång liksom ;)
nya tag på onsdag, eftersom de är våran sista match för året då!
möter wasaiterna borta :D
men vårat andra lag vann ju mot baltichov idag, så de är ju gött!
sen fick vi också reda på att de hade gått vidare till steg 4 i nwebody cup!
är hur j*vla glad som helst just nu! :D :D
de enda som kan bli bättre just nu är att sverige vinner matchen mot norge som spelas om typ 35 minuter!
men a, imorgon är de skola -.-'
vi slutar typ senast i hela göteborg?
slutar på tisdag, fyf*n va gött de ska bli med typ 3veckors lov!
can't wait :D
ska verkligen vila upp mej då, för jag tror att jag börjar bli sjuk nu -.-'
men nu kan jag ju inte bli sjuk nu?
imorgon är de sista träningen på året + öva på julsångerna som vi ska sjunga på avslutningen, på tisdag är de avslutning, på onsdag match mot wasaiterna & sen på fredag är de julafton.
ska verkligen inte göra någonting nu, bara ligga i sängen & slappa!
måste va på topp tills på onsdag..
men skitsamma, vi hörs imorgon elr något!
peace out

+ måste bara tipsa om de här, fyf*an va bra de är!
speciellt han den andra killen som sjunger, conor eller vad han heter!
hans röst är bäääääääst, har drogat honom sen igår (a)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0