<(")

heeeeeeej bloggen!
har inte bloggat, för jag va med zeinab idag & igår så har inte hunnit.
men kan skriva om min helg?
i fredags gjorde jag typ inget förutom att åka till stan & träffa Kenza :D
slutade vid tre, kom hem, käkade och sen drog jag till stan och mötte upp ida och viktoria!
sen stog vi där i typ aa, över 1h iaf.
sen igår, först åkte jag upp till utmark med weronika och narin.
skulle kolla när lag svart (vårat 1:a lag) spelade, förlorade tyvärr med en boll.. :(
sen åkte jag med emelie, hennes pappa & två små-ungar till backaplan och gick runt lite.
provade kinect på elgiganten, & fyf*n va bäst de va!
hoppas mamma köper till brorsan i födelsedagspresent elr julklapp! :D
iaf, sen åkte jag hem fixa mej och rummet sen kom zeinab
vi va typ här ett tag sen hade vi reserverat biljetter till jackass 3D, så vi åkte till biopalatset för att se den!
sjukt va äcklig den va :o & inte alls så bra som jag trodde den skulle va..
men de gick iaf att kolla på den ;)
sen sov zeinab här..
& idag då, vaknade typ 07:00 för att jag skulle möta laget & sen åka till torslanda och spela match, spelade 12 lika mot dem.
sen drog jag till frida & käka och sånt, sen ner till utmark och spela match mot kärra!
& där blev de vinst med 21 - 18 :D
sen kollade jag på typ halva killarnas match, sen mötte jag zeinab & drog till stan..
köpte bara ett lypsyl & två filmer till brorsan!
men a, just ny lyssnar jag bara på musik & ska strax dra mej till soffan & glo på tv
peace out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0