so happy i could die!

omgomgomg, jag har träffat kenza!
alltså fatta, kenza zouiten!
omg, hon är så fin & sjukt snäll!
köade i typ 1 h & 30 min för henne!
men de va totalt värt de!
fick krama henne, ta kort med henne, prata med henne & så fick jag hennes autograf!
omg, jaaaaaaag dog när jag stog där framme med henne!
skakade som f*n!
va helt nervös.




kolla vilken perfektion :o
hon är inte som kissie som redigerar sönder sina bilder och sen fortfarande är ful!
nejnej, hon redigerar inte ett piss!
för hon va lika fin IRL som på kort!
peace out


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAH, asså, minne för livet man! minne för livet! :D <3<3

2010-12-04 @ 23:14:18
Postat av: Honi

Vad roligt! :) Hon är så himla vacker.

2010-12-13 @ 16:16:13
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0