10 november

tjenis penis!
riktigt soft dag i skolan today, vi börjar 9.25 på onsdagar med gympan.
så vi gick ju upp som vanligt, men läraren kom inte så efter en kvart fick vi gå
så vi fick typ 45 minuters håltimma!
fyfan va bääst alltså, & sen så skulle vi ändå haft 1h & 30min rast så de va riktigt soft alltså!
& idag hade vi NO prov, vilket jag hatar! suger på de också.
gjorde mitt bästa men jag tror verkligen inte att jag kommer klara de, men tur är de att vi inte har betyg än! :D
wellwell, idag ska jag träna, riktigt skönt ska de bli!
så jag drar till melissa innan & sen drar vi vidare till kortedala..
kanske bloggar när jag kommer hem, om jag hinner/orkar!
men ha de bääääst så hörs vi.
peace out







Kommentarer
Postat av: AMY

Denise! äntligen har du en blogg.. igen :)

2010-11-10 @ 15:10:19
URL: http://amys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0