bloggar för amys skull :D

hejhej!
som sagt, så bloggar jag för amys skull! :D
aja, idag har jag inte gjort mycket..
vaknade runt sju & drog från pappa vid åtta, sen mötte jag upp laget & vi åkte till möndal & spelade match där.
den matchen gick faktiskt ganska bra, vi vann med 22-8!
iallafall, sen åkte vi tillbaka till hallen och kollade när A-flickorna spelade USM..
men de gick ju inte så bra, ebba drog typ axeln ur led & de va inte vackert alltså! :(
& sen förlorade dem båda matcherna.. men egentligen är de inte så konstigt, eftersom dem möter tjejer som är 2-3 år äldre än dem!'
så jag tycker att de va bra av dem.
men a, sen spelade lag svart mot torslanda och förlorade.. sen spelade vi mot sport & förlorade den också!
men vi hade ärligt talat världens sämsta domare, dem va 1mil inne i målgården & dem dömmer mål?
dem tar oss runt halsen & vi får inte ens ett frikast?
man ba; hallå? skaffa glasögon?
men vi förlorade inte så stort, bara med en boll. så jag tycker att vi spelade bra ändå :D
& om jag inte bloggar imorgon så hinner/orkar jag nog inte, har träning & massa med läxor & sån skit -.-'
ni skulle egentligen fått en bild som min underbara frida har gjort, men de funkar inte'
så ni får bara en låt today också..
peace out




föööööööör skön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0