don't cry, just say fuck u and smile

tjena allihopa!
just nu sitter jag & kollar på vampire diaries, fast egentligen tycker jag inte det är så bra ;)
men skitsamma!
idag har jag inte gjort ett piss, riktigt skönt faktiskt.
för typ dog idag på gympan, vi hade typ styrke träning och jag hade inte ätit någon frukost. inte den bästa kombination direkt..
but, i made it! ;)
hade också SO prov idag, & de kändes som att de gick bra.. men man vet ju aldrig
men aa, har ju fortfarande inte betyg så jag kan ta de lugnt ett tag till iaf! (a)
hoppas att jessica kan sova här inatt, har alltid kul med den cheyen.
kanske inte så konstigt, hon är ju helt underbar & min bästavän
men de va nog allt för idag, pallar verkligen inte skriva mer. kanske bloggar mer när jessica är här, we'll se
men annars får ni ha d bra!
peace out


Kommentarer
Postat av: jessicaaaaa

såsöt du är älskling!

du är helt underbar,

im in love<3

2010-11-27 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0