why can't we just start over again?

hejhej!
orkade verkligen inte blogga igår..
vet inte varför riktigt, men aa. alla har vi våra dagar!
detta blir inget långt inlägg, för jag är helt död & mår inte bra.
får se ifall jag orkar kämpa mej upp till skolan imorgon.
men idag har jag iaf inte gjort någonting typ, va på utvecklingssamtal & de gick riktigt bra faktikst!
trodde de skulle gå sämre (a)
men a, sen drog jag till träningen & för första gången på länge orkade jag inte ens göra motstånd när dem andra kom mot mej?
kanske berodde på att jag fick både ett knä & två bollar i huvudet, men jag brukar kunna fortsätta.
aja, bara jag gör bättre ifrån mej när vi möter kärra på onsdag!
fyfan, är sjukt taggad!
& imorgon ska jag åka till varberg med några i laget & kolla när dem spelar där borta..
ska heja som fan!
sen på onsdag, fyfan va kärra ska få lida ;D
HAHHAHA, är taggad redan nu.
de är nog ett bra tecken, tror jag iaf!
okej, inlägget kanske blev långt iaf, men aa! ;)
take care hör nog av mej imorgon!
här får ni en skön låt.
peace out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0